SUSE nebo jiný Linux

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Listopad 24 20:59:02 CET 2004

Vojta Janota wrote:

> ted si predstavte, ze ta aplikace bude posledni verze glibc nebo treba
> gcc. nebo nejaka jina vypecena zalezitost, ktera si nepretahne cely
> system, ale treba jenom polovinu.

No normalni uzivatele obvykle potrebuji posledni aplikaci a ne knihovnu
(glibc). Takze to je docela blby priklad.
A na gcc obvykle taky nic nezavisi a taky lze snadno naistavat vice verzi
gcc najednou. Takze taky dost blby priklad.
:-)

> mam pocit, ze vas prispevek jenom potvrzuje to, co jsem psal vyse. s
> binarnimi balicky nemuzete mit aktualni stabilni system (stabilni
> chapano jako protiklad k unstable/testing apod).

Muzete mi napsat, co si predstavujete pod vyrazem "aktualni stabilni
system"? Je slusna sance ze to unstable nebo testing bude s prehledem
splnovat (nenechte se mylit nazvem :-) ).

> muzeme se potom zacit hadovat, ze debian unstable je taky prece dost
> stabilni, ale to opravdu nechci...

Sebian unstable ma posledni verze software takze se obcast sejdou dva ruzne
programy, co se spolu nejak nedohodnou popr. novy program za nejakych
meznich podminek zablbne. To lze resit jen dukladnym otestovanim a na to
proste potrebujete cas. T.j. pokud pouzijete v Gentoo posledni verze
programu tak proste z principu MUSITE narazit na obdobne problemy.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)