SUSE nebo jiný Linux

Vojta Janota vojta na pohoda.cz
Středa Listopad 24 19:34:28 CET 2004

> No pouzivam Debian a pokud chci nove balicky tak mohu:
> 1) Pouzit unstable nebo testing - i unstable je prekvapive bezproblemove
> 2) nainstalovat si balicek z unstable i s jeho zavislostmi z unstable
>    a zbytek systemu nechat na stable (zalezi na balicku, kolik zavislosti
>    si sebou pritahne ale cely system to rozhodne nebude)
> 3) pouzit nejaky rozumný neoficialní zdroj (viz www.apt-get.org)
> 4) prelozit si ten balik z unstable zdojaku ve stable
>
> T.j. na prvni pohled se mi zda, ze mam vyrazne vetsi moznost vyberu.

ted si predstavte, ze ta aplikace bude posledni verze glibc nebo treba
gcc. nebo nejaka jina vypecena zalezitost, ktera si nepretahne cely
system, ale treba jenom polovinu.

mam pocit, ze vas prispevek jenom potvrzuje to, co jsem psal vyse. s
binarnimi balicky nemuzete mit aktualni stabilni system (stabilni
chapano jako protiklad k unstable/testing apod).

muzeme se potom zacit hadovat, ze debian unstable je taky prece dost
stabilni, ale to opravdu nechci...