SUSE nebo jiný Linux

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Listopad 25 00:01:51 CET 2004

On Wed 24. of November 2004 22:49, Pavel Dobes wrote:
> To je sice pravda, ale vetsina bezpecnostnich updatu je uvnitr verze
> a na to se tech 36MB taha jednou. Zbytek je v malych diff souborech.
> To znamena ze kdyz se verze programu opravuje 4x tak je lepsi 64 nebo
> 36 + neco malo... (dobrym prikladem je xorg - ja ho mam ve verzi
> xorg-x11-6.8.0-r3)

Ano, ale podle me jsou X(org/free), kernel a mozna par dalsich vyjimky a
u vetsiny sw nasleduje vetsinou pri bugu nova verze.
Pri Vasem pristupu by jste v distfiles musel mit nekolik giga zdrojaku
(cely portage ma tusim okolo 16GB, ale tam je nekolik verzi stejneho
sw). Ja mam bohuzel pomerne maly disk, takze nainstaluju a promazu
distfiles.

> Ale ja se fakt nechtel do teto diskuse vtahnout.
> Pravda je totiz nekde uprostred. Vetsinou je vetsi zdrojak nez
> binarka, ale pokud chcete neco prekompilovavat (u serveru
> pochopitelne), tak stejne potrebujete dev-baliky rpm.
Viz. vyse, zalezi na pristupu.

> <noflame>
> Ja pouzival SuSE a ted Gentoo (vada disku a zdalo se mi lepsi
> instalovat 3 dny nez tahat FTP verzi SuSE cely tyden jako pri
> posledni instalaci). Navic jsem pouzival programy, ktere v novejsich
> verzich byly vicemene u SuSE do poctu a tak s jejich konfigurovanim
> bylo stale vice prace. Presto ho stale jeste lidem doporucuju protoze
> chapu, ze ne kazdy tomu rozumi (nemam ambice nekoho naucit chapat
> streva linuxu, kdyz to co oni delaji taky neumim).
> </noflame>
Souhlasim

--
Pavel Benisek