SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 00:12:14 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 23:13 Peter Surda napsal(a):

> Za co ma u mna bezvyzname minus lebo ifconfig a route su oficialne obsolete
> a ma sa pouzivat ip addr / ip route.
>
> Opakujem, toto nema vobec nic spolocne s distribuciou. Mohol by som teraz
> machrovat, aky je moj Route Hat "bleeding edge", lebo ifconfig a route uz
> vobec nema a aki su vsetci ostatni luzeri, lebo ich este maju.

Proboha to opravdu píšu nějakou cizí řečí, že už druhý člověk nepochopil co
jsem napsal nebo děláte schválně hloupé ? Pointa je přece v tom, že člověk se
od začátku učí, jak dělat základní úkony standardními nástroji dostupnými v
každé distribuci (dokonce i mnoha jiných un*x systémech) a ne jenom tupě
vpisuje něco do nějakých grfických klikátorů, aniž by měl tušení co vlastně
dělá a kam se ty hodnoty vlastně na disku zapisují.

Ctirad