SUSE nebo jiný Linux

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Čtvrtek Listopad 25 00:33:05 CET 2004

On Thu, 25 Nov 2004, Ctirad Fertr wrote:

> Proboha to opravdu píšu nějakou cizí řečí, že už druhý člověk nepochopil co
> jsem napsal nebo děláte schválně hloupé ? Pointa je přece v tom, že člověk se
> od začátku učí, jak dělat základní úkony standardními nástroji dostupnými v
> každé distribuci (dokonce i mnoha jiných un*x systémech) a ne jenom tupě
> vpisuje něco do nějakých grfických klikátorů, aniž by měl tušení co vlastně
> dělá a kam se ty hodnoty vlastně na disku zapisují.

;)
Prijde mi, ze to mozna souvisi s vekem. Zpravidla se clovek nejprve snazi
veci prijit na kloub a kdyz to plati jak auta (prvni motorku je treba
rozdelat a dat dohromady), proc ne pro distribuci. Je treba vsak mit na
pameti, ze jednak existuji lide, kteri takovou touhu vubec nemaji, a pak
take ti, ktere to uz preslo. Klikaci nastroje byly prece vyvinuty pro ty,
ktere konfigurace z radku jeste nezacala anebo uz prestala bavit. Sam si
pamatuji na temer fyzickou ulevu pri prechodu ze slackware na tehdy novy
balickovaci redhat, snad verzi 4 nebo 5, pametnici prominou.

--
Ondrej Koala Vacha