SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 00:42:09 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 22:30 Robert Vojta napsal(a):

>   Čas na hraní jsem měl na vysoké škole, teď ho bohužel nemám ... ;-) Každý
> jednou vyroste ...

A přesně z tohodle důvodu používám Gentoo. Za tři roky jsem na nic nemusel
šáhnout. Přechody 2.4->2.6, xfree->Xorg zcela bez problému. Nic jsem za tu
dobu nemusel přkonfigurovávat nebo nedejbože přeinstalovávat. Prostě neřeším
systém, jenom na něm pracuju.

Kromě toho spravuju i pár "zděděných" serverů s jinými distry a tam se bohužel
potýkám s problémem "jak nainstalovat/upgradovat program či službu aniž bych
něco rozbil" se bohužel setkávám neustále. A strávím nad tím několikanásobě
víc času než vlastní konfigurací toho programu/služby jako takových.

Ctirad