SUSE nebo jiný Linux

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Listopad 25 00:53:04 CET 2004

On Thu 25. 11. 2004 00:42, Ctirad Fertr wrote:
> A přesně z tohodle důvodu používám Gentoo. Za tři roky jsem na nic nemusel
> šáhnout. Přechody 2.4->2.6, xfree->Xorg zcela bez problému. Nic jsem za tu
> dobu nemusel přkonfigurovávat nebo nedejbože přeinstalovávat. Prostě
> neřeším systém, jenom na něm pracuju.

A přesně z toho samého důvodu požívám Debian a jsem na tom naprosto
stejně :-). Na desktopu jsem někdy kdysi dávno nainstaloval slinka (2.1) a
jakékoliv přechody verzí byly v pohodě (což nemůžu tvrdit o žádném rpm
distru, které jsem zkusil).

Prostě to, že se něco musí kompilovat mě nepřipadá výhoda (možná to bude tím,
že se mi tu nikde nefláká x-gigahertzový procesor, který by mohl neustále
překompilovávat KDE a OpenOffice.org :-)).

--
    Michal Čihař | http://cihar.com