Re: SUSE nebo jiný Linux

Petr Koval pk na nux.at
Čtvrtek Listopad 25 00:45:38 CET 2004

Michal Kubecek wrote:

> 1. Je to 60 dnů, u dřívějších verzí to bylo 90 dnů.
> 2. Je to instalační podpora, která zahrnuje pomoc s instalací systému
>   na jeden počítač. Na nainstalování systému na jeden počítač se mi
>   zdá taková doba více než dostatečná.

Mne lidi otravuji napr. s Windows 98
coz je ponekud vic jak tech 60 dnu.

Kolikrat tak asi uzivatel musi znovu nainstalovat Linux
uz jedno s jakeho duvodu. Bud kvuli nejake zmene na HW
ci ze si to rozhasil sam. A potom treba tak za rok by opet potreboval
SuSE install support, ale ten uz zadara nedostane.