RE: V distribuci to není

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Čtvrtek Listopad 25 08:40:34 CET 2004

Ze by uz konecne konec s flame?
Mam navrh:

Domluvme se a každý napise o sve oblibene distro klady a zapory /popravde/
Pote to hodime nekam na web (třeba na linux.cz) a když prijde tazatel s
otazkou "jakou distribuci ... nebo je lepsi to nebo to" odkazem ho na tu
stranku a konec. Takove hadky nemaji konce.

-- Filip Flajsar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004