Basic Linux 3 - fs.img, cestina, X, login, KDE1

Karel Kral konve na quick.cz
Čtvrtek Listopad 25 08:51:59 CET 2004

Dobry den,

Ondrejm Simek wrote:

> A funguje z dosovy partition?? Chtel bych zkusit Monkey-linux (nekdy se mu rika Mini-linux ale asi je to to samy), ale nesel mi ve woknech rozbalit. je to zabaleny v ARJ a rozkouzkovany po 1.44 asi 5x. V linuxu (BL3, zadnej jinej nemam) zadny ARJ neni. neni tam ani bz2. nevis kde bych ho sehnal??? a nevis kde bych sehnal nakyho malyho suborovyho manazera (asi takovyho jakej je v KDE1)?? zatim dik bye

Jen bych doplnil - funguju na BasicLinux 1.8 (mam 386DX se 4MB RAM).
Loguju se jako root, mam tam Xka (samozrejme ne KDE ;-) ale ty moc
nepoustim (ten Netscape strasne dlouho startuje ;-) Cestina tam funguje
OK (staci pustit cs skript - nebo jak se jmenuje). Zkompiloval jsem si i
ssh klienta (8 hodin ? ;-)

Je to cele postavene ne ( resp. kompatibilni se) sklackware (ale to se
docitam i o 3ce) - takze se to da rozsirovat o standardni balicky
distribuce spravne verze.

Ovsem - ted uz 2 mesice mam novejsi (P166MHz, 128MB RAM), takze tam uz
mam FC1 ;-)

Karel Kral
---