SUSE nebo jiný Linux

Michal Čihař michal na cihar.com
Čtvrtek Listopad 25 10:38:12 CET 2004

On Thu 25. 11. 2004 10:14, Ctirad Fertr wrote:

> No to pochybuju. Buď jste extrémně nenáročný nebo si představujete pod
> pojmem "jenom pracuju" něco diametrálně jiného než já.

Tak jsem asi extrémně nenáročný, co se dá dělat, budu se s tím muset
smířit :-). Prostě jsem tu neviděl žádný argument, který by mě přesvědčil, že
Gentoo je lepší než nějaká jiná oblíbená distribuce. To že mě při instalaci
nutí používat ručně mkxxfs apod. nevidím jako výhodu. Ale jasně proč to dělat
jednoduše, když to jde složitě, proč mít instalaci hotovou za půl hodiny,
když s ní můžu strávit pár dní ... to je pak produktivita :-).

> Mám 750MHz CPU a při koukání na filmy, browsení webem nebo spravování
> vzdálených serverů mi teda to, že někde na pozádí chroustá nějaké
> portage, nijak nevadí.

No až třeba taková kompilace OpenOffice.org sežere asi giga paměti, tak se to
prostě na swapování a tudíž i na rychlosti systému musí projevit...

> A mimochodem, ono kompilovat nic nemusíte, když nechcete.

A já myslel, že právě ta kompilace je onou výhodou, tak teď už se v tom fakt
nevyznám. Koneckonců pokud bych po něčem takovém toužil, tak tu je taky
apt-build world :-).

--
    Michal Čihař | http://cihar.com