SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:14:35 CET 2004

Michal Čihař napsal(a):

> A přesně z toho samého důvodu požívám Debian a jsem na tom naprosto
> stejně :-).

No to pochybuju. Buď jste extrémně nenáročný nebo si představujete pod
pojmem "jenom pracuju" něco diametrálně jiného než já.

> Prostě to, že se něco musí kompilovat mě nepřipadá výhoda (možná to bude tím,
> že se mi tu nikde nefláká x-gigahertzový procesor, který by mohl neustále
> překompilovávat KDE a OpenOffice.org :-)).

Mám 750MHz CPU a při koukání na filmy, browsení webem nebo spravování
vzdálených serverů mi teda to, že někde na pozádí chroustá nějaké
portage, nijak nevadí. A mimochodem, ono kompilovat nic nemusíte, když
nechcete.

Ctirad