ako spravne odpojit usb disk/suplik

Čtvrtek Listopad 25 10:56:20 CET 2004

iko <iko na kamarad.cz> wrote:
> povodne som sa pytal na supel, konkretne na diskovu cache (nie cache v
> pocitaci). sync sposobi ze sa data poslu disku. ten ma ale vlastnu
> cache, tak som sa zaujimal ako odpojit napajanie disku tak, aby sa
> zapisala aj cache samotneho diku.

hladajte u vyrobcu suflika/diskov. Predpokladam ze vyrobca rata s takouto
moznostou, to znamena ze bud ma kontrol\ku ktora znamena ze sa este
pracuje, alebo mozete ten disk bez problemov vybrat.

inac by ste riskovali stratu udajov pri kazdom odpojeni (alebo su dodane
ovladace pre windows, ktore flushnu cache pri prikaze na odmountovanie? a
aj tak by to robilo zbytocne problemy nakolko USB je plug'n'play
zariadenie)

BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease