ako spravne odpojit usb disk/suplik

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:07:43 CET 2004

> Je to tak! Je to tak minimálně v případě floppny a DVD+RW v RA režimu.
> Chodí to tak i v případě digitálního foťáku, kde se používá modul
> usb-storage stejně jak v případě toho šuplete. Takže nevím, proč by to
> ausgerechnet to šuple mělo nedělat.

povodne som sa pytal na supel, konkretne na diskovu cache (nie cache v
pocitaci). sync sposobi ze sa data poslu disku. ten ma ale vlastnu
cache, tak som sa zaujimal ako odpojit napajanie disku tak, aby sa
zapisala aj cache samotneho diku.

> Fakt je ten, že není záhodno s tou disketou manipulovat, dokud se tam
> točí motor, ale...

disketa toci a svieti este par sekund po ukonceni akehokolvek
zapisu/citania koli pomalosti rozbehu tocenia (nieco ako cdrom). na
manipulovanie diskety este pocas tocenia je tam spravena taka featura,
ze ked stlacim ten buton na diskete, tak sa zdvihnu hlavicky od media a
nic sa teda nemoze stat (pokial sa nezapisuje).

> Osobně nevím, co kdo pořád dělá s disketama, myslím,
> že to je medium který už minimálně 5 let nemělo existovat. Fakt, že
> existuje, je smutnej.

nemyslim. co nahradilo diskety?

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises