PCI karta s USB

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 10:47:34 CET 2004

> No já nevím, ale teď jsem zprovoznil Kouwell 2580E4 na MSI BX masterovi
> (BX chipset). Řadič má ve specifikaci PCI2.2 a je to VIA (USB2). S
> podivem BX chipset je PCI2.1.
> Sice pod W2K, ale tím pádem to musí jít i v linuxu ...
  Uz to vidim, w2k na p100-200, to opravdu provozujes :-)? Psal jsem tam
jasne co jsem myslel za desky - precti si mail jeste jednou. Nebo mam kvuli
tobe probrat muzeum, rozdelat nejaky z pocitacu ktery to ma a opsat cislo
primo z chipsetu abys me nechytal za slovicka?
  Ze mas desku pro pentium 2 na jinem BX chipsetu a funguje ti to je
normalni, je to uz novejsi deska a jak jsem psal treba i na tech MVP3/4 to
funguje uz take. Ale na stare desce pro pentium1 ti ten radic rozhodne
nepojede, odzkouseno na asi +- deseti ruznych deskach...

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz