PCI karta s USB

Martin Svoboda ludvik na khnet.info
Neděle Listopad 28 21:47:32 CET 2004

tak se nerozčiluj. příště se na tebe víš co?

odpovídal jsem na tvoji větu "nepojede napr. v Intel HX/BX/VX cosi" - a
že mám BX ... tys možná myslel BXcel a podobné zkomoleniny ...
A taky na "Pokud ten pocitac nema PCI 2.2 a USB radic ji vyzaduje (napr.
VIAcky chipset)" - mám VIA USB, chce PCI2.2, nemám PCI2.2 a FUNGUJE TO.

Buď odpovídej pořádně, nebo nenapadej někoho, kdo neumí číst myšlenky
pisatele. To pro "pentium 1" jsem trochu přehlédl, neboť jsem se
soustředil na to "BX".
A jestli ti vadí, že mám na desktopu Windows, tak si taky víš co? Musím
... na serverech provozuji Linux, pokud to jde ...

P.S.: BX master je deska od MSI s pravým BX chipsetem od Intelu. A jede
na tom PIII.