MSSQL z Linuxu [was: SUSE nebo jiný Linux]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 25 12:56:40 CET 2004

On Thu, 25 Nov 2004 09:25:27 GMT, NOVOGEAR administrator na novogear.cz <administrator na novogear.cz> wrote:

>  4 - nemozny rozumny pristup na MS SQL server - je to chyba Microsoftu,
>  ale ten
>  to nespravi, a jiny SQL server pouzivat nebudem

	No, bida to je, ale nemozne to neni. Ja osobne pouzivam FreeTLS, ale
vim o omezenich. Treba me osobne se zadne netyka, ale uznavam, ze to neni
odpoved. Plny pristup by mel byt mozny co jsem nasel dvema zpusoby, ale oba
jsou neco jako hack: Za prve moznost MSSQL -> stroj s MS Windows a ODBC
proxy -> stroj s linuxem, a za druhe MSSQL -> JDBC (od MS) -> ODBC ->
whatever.

	Pekny den.

--
Vašek Stodůlka