SUSE nebo jiný Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:53:17 CET 2004

> 1 - prace s fonty - milion fontu, z toho 3 pouzitelne, kazdy pouziva co
> ho napadne.
> Bistream stale bez ceskych znaku. V soucasne dobe resim prechod Windows
  Jestli mas na mysli Bitstream Vera (pismo pro nizke rozliseni,
tedy specialne vhodne na obrazovku) tak muzes s klidem pouzit DejaVu
(dejavu.sf.net). Na obrazovce to vypada pekne a neni zase az takovy
problem naucit aplikace pouzivat toto pismo.
  Btw. na svem Slackware Linuxu tedy rozhodne nemam milion pisem z toho
3 pouzitelne. Mam tam nejnutnejsi zaklad bitmapovych fontu a pak URW35
a DejaVu. Sice uznavam ze v distribucich v tom muze byt brjagl, ale neni
problem si to upravit. Vysledkem pak je krasne zobrazeni na ktere se hezky
diva a kupodivu se to i par nahodnym divaku hodne libi a kamaradi, kterym
sem konfiguroval jejich booky se Slack 10 si take nestezuji :-).

> ale jake fonty maji uzivatele napr. v OpenOffice.org pouzit, kdyz
> Windows vs. Linux
> jsou jine a jediny font  ktery je dostupny v obou prostredich je bez
> ceskych znaku
> - nahrada pisem to neresi, instalace  MS fontu do Linuxu take ne - bylo
> by jich
> milion + 8. Kdy uz konecne bude fungovat to ze na jednom miste nastavim
  eehm? Odkdy jsou corefonts milion (pokud uz je nutne potrebujes) fontu?
A pokud pises v OO.o je takovy problem prestat psat jako ... a zacit
pouzivat styly a pak akorat zmenit pismo ve stylu? Problem OO.o Linux
versus win teda nemam, sice sam pisi v TeXu ale pokud uz nekdy delam v OO.o
tak proste pouzivam v Linuxu Type1 fonty, zobrazi se mi to a na tisk
je to idealni a kdo to otevre ve win tak si muze jednoduse zmenit ty
2(3) pouzite styly... Nima problema.
  Pro seriozni praci postaci 3 pisma: patkove, bezpatkove
a neproporcionalni. Pokud pouzivas 1000+1 pisma tak si je muzes preci
doinstalovat stejne do Win jako do Linuxu ne?

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz