SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 13:58:24 CET 2004

Milos Prudek napsal(a):

> K cemu je takova distribuce? Reknu Vam to. Existuje pomerne dost
> uzivatelu pocitacu, kterym se dela mdlo pri pomysleni, ze by meli
> programy upgradovat casteji nez jednou za 2 roky.

No, takoví si dneska asi ani nepřehrají film v Xvidu ;)

> Delat to kazdy rok je
> pro ne dost neprijemne. Delat to casteji je naprosto neprijatelne.

A není to náhodou právě důsledek toho, že mají distribuci, která tyhle
věci extrémně blbě řeší ?

> Kdyz se neurazite, doporucil bych Vam vstat od pocitace, a jit se trochu
> projit mezi lidi. Ne po koleji mezi studenty CVUT nebo MatFyzu.

Děkuji za nabídku, ale doby, kdy jsem studoval ČVUT jsou už dávno ty tam
a mezi lidmi jsem prakticky neustále :-D

> Windows vychazeji v nove verzi jednou za 3 roky. Office nevychazi o moc
> casteji atd. Proto temto lidem jim uplne staci menit software NANEJVYS
> jednou za rok. Ale nejen proto. Premyslejte o tom.

Heh, to snad nemyslíte vážně ? Máte linux na desktopu jako jediný OS ?
Děláte v něm i něco víc, než jenom prohlížení webu, čtení mailů a ssh ?
Na to Vám asi 3 roky starý systém bude stačit. Ale co ti chudáci, co
třeba pracují s muzikou, videem, DTP nebo navrhují a simulují
elektronické obvody ?

> Pouzivejte dal Gentoo, je pro Vas nevhodnejsi. Je to zajimavy a dobry
> system. O tom nikdo nepochybuje. Ale nerval bych ho lidem ktere vubec
> neznate neurvale vsemi otvory...

A můžete mi ukázat, kde jsem někomu něco rval ? Myslíte tu mojí poznámku
se smajlíkem, že "chlapci hlasují pro gentoo" ? To bylo všechno co jsem
  k tomu chtěl původně říct, ale když na to někdo vypustí hrubou odpověd
plnou FUDů, kde se to hemží slovy, jako "masochisti", "náboženství" nebo
"víra" + hromada technických nesmyslů, tak prostě musím regovat.

Zajímavé ovšem je, že když na stejnou otázku někdo doporučil Debain, tak
  se žádný flamewar nekonal.

Ctirad