Sagator a zahazovani spamu

Jan Jelinek jelen na jeje.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:24:50 CET 2004

Zdravim,

nasazuji na mailserveru sagator+clamav+spamassassin, vse funguje jak ma
az na to ze sagator zahazuje maily oznacene jako spam, potrebuji je jen
nechat oznacene a filtrovat nasledne (procmailem).
Pokud zakomentuji radek drop, spamy se oznaci jako nedorucitelne a
padnou do mailu rootovi.
Poradi mi nekdo co mam napsat do konfigurace sagatora, uz nevim kudy dal.

     status("Spam",
       ## quarantine for spams,
#      quarantine('/tmp/quarantine/%Y%m','',
         # and dropping of all spams.
         drop('.', # drop all spams

           ## Antispam scanners follows here.
           ## SpamAssassin
           ## This scanner using default configuration for spamd
           ## (spamassassin daemon) on local port 783/tcp.
           ## It is using spamassassin's default configuration.
           spamassassind(['localhost',783]),

           ## Bogofilter
           #bogofilter(['/usr/bin/bogofilter','-v']),

           ## QuickSpamFilter
           #qsf(['/usr/bin/qsf','-r']),
         )
   #    )