Sagator a zahazovani spamu

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Listopad 25 15:34:23 CET 2004

On Thu, Nov 25, 2004 at 03:24:50PM +0100, Jan Jelinek wrote:
> nasazuji na mailserveru sagator+clamav+spamassassin, vse funguje jak ma
> az na to ze sagator zahazuje maily oznacene jako spam, potrebuji je jen
> nechat oznacene a filtrovat nasledne (procmailem).
> Pokud zakomentuji radek drop, spamy se oznaci jako nedorucitelne a
> padnou do mailu rootovi.
> Poradi mi nekdo co mam napsat do konfigurace sagatora, uz nevim kudy dal.

Riesenie je pomerne jednoduche. Kedze standardna akcia pre maily je reject,
tak email bol po zakomentovani toho "drop" automaticky odmietnuty.
Ak chces maily preposielat, tak jednoducho zamen to "drop"
za "deliver" (vid. nizsie).

V pripade dalsich dotazov sa mozes obratit priamo na mna.
Rad pomozem. Necitam ale konferu linux.cz.

		SAL

>      status("Spam",
>        ## quarantine for spams,
> #      quarantine('/tmp/quarantine/%Y%m','',
>          # and dropping of all spams.
>          drop('.', # drop all spams
           deliver('.',