Samba+PDC+Win 2003

Filip Flajsar linux na ssos.cz
Čtvrtek Listopad 25 17:40:00 CET 2004

Ta samba bude dále PDC a ucto bude bezet na win nebo i win bude PDC?

Pokud bude samba PDC,tak nemusite nic menit.
Pokud bude win PDC, tak zruste domain master na sambe a samba se bude chovat
jako obycejny share v siti.

-- Filip

> Mám PDC na Sambě a vše mi vcelku funguje. Nyní ale musíme kvůli softu na
> účto dát Windowsovský server a na něm MSSQL (tam běží účto). Nemá někdo
> zkušenosti, co to udělá pokud budu mít tento server  a nedám ho do
> domnény, ale nechám tam jen workgroupu se stejným názvem, jako má doména?
>
> dík Milan

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.799 / Virová báze: 543 - datum vydání: 19.11.2004