Samba+PDC+Win 2003

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Listopad 26 08:51:30 CET 2004

On Thu, 25 Nov 2004 16:32:08 GMT, Milan Ježek <milan.jezek na atlas.cz> wrote:

>  Mám PDC na Sambě a vše mi vcelku funguje. Nyní ale musíme kvůli softu na
>  účto dát Windowsovský server a na něm MSSQL (tam běží účto). Nemá někdo
>  zkušenosti, co to udělá pokud budu mít tento server  a nedám ho do
>  domnény, ale nechám tam jen workgroupu se stejným názvem, jako má doména?

	No, sice budu vypadat jak nejaky podomni prodejce M$, ale treba
nasledujici informace pomuze.

	MS a jejech slavny SQL server se da stahnout zdarma ve verzi Desktop
primo z webu MS. Omezeni jsou: 1 databaze max 2GB (pricemz je mozno mit
databazi neomezene mnoho) a max 5 uzivatelu pripjenych zaraz na server. Da
se to instalovat i na workstation, tudiz to PDC vubec neovlivni.

	Druha moznost je pockat na novy MSSQL server, ktery bude mit omezeni
na 4GB/databaze a 1CPU a mozna nebude mit omezeni na pocet uzivatelu, ted se
da stahnout beta.

	No a treti moznost je koupit plny MSSQL s licencovanim podle poctu
procesoru nebo uzivatelu a instalovat ho opet na vybranou workstation.

	Ze dodavatel vyzaduje MS server jeste neznamena, ze ho taky
potrebuje. Ja bych se zavadeni MS serveru vyhybal, protoze jsou to vyhozene
penize.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860