jakou licenci pouzit

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:56:42 CET 2004

Hodlam vytvorit nejaky program, ktery chci poskytovat zdarma za nize
uvedenych podminek. Ovsem mam nejaky zmatek v oznacovani licenci, tak chci
poradit, jestli muzu pouzit nejaky druh existujici licence, nebo jestli si
mam vytvorit licenci vlastni.

Podminky pro uzivani a sireni meho programu:
1) Program je zdarma (freeware) vcetne zdrojaku
2) muze byt siren v nezmenene podobe (original balik se vsemi soucastmi),
ale pouze zdarma
3) kazdy si muze upravit zdrojak, ale...
    a) pokud mi posle upraveny zdrojak, muze to zdarma sirit upravene
    b) pokud mi upraveny zdrojak neposle, nesmi to dale sirit ani zdarma a
smi to pouzivat pouze on.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz