jakou licenci pouzit

Pátek Listopad 26 11:36:30 CET 2004

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Hodlam vytvorit nejaky program, ktery chci poskytovat zdarma za nize
> uvedenych podminek. Ovsem mam nejaky zmatek v oznacovani licenci, tak chci
> poradit, jestli muzu pouzit nejaky druh existujici licence, nebo jestli si
> mam vytvorit licenci vlastni.
>
> Podminky pro uzivani a sireni meho programu:
> 1) Program je zdarma (freeware) vcetne zdrojaku
> 2) muze byt siren v nezmenene podobe (original balik se vsemi soucastmi),
> ale pouze zdarma
> 3) kazdy si muze upravit zdrojak, ale...
>    a) pokud mi posle upraveny zdrojak, muze to zdarma sirit upravene
> [...]

to nebude free licencia... mozno sa da inspirovat existujucimi non-free
licenciami alebo si vytvorte vlastnu. Osobne by som vsak pouzil GPL a
prisposobil sa mu.

... ak by ste o rok-dva zmizli z internetu, alebo vas preslo auto, ten
software by zomrel s vami (ked nezijete nie je mozne poslat vam kopiu)
WinError #99999: Out of error messages.