Samba+PDC+Win 2003

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pátek Listopad 26 11:40:28 CET 2004

On Fri, 26 Nov 2004, Milan Ježek wrote:
> kontaktoval správce). Takže závěrem. Musím mít MS Server s MSSQL a jako
> fileserver bych chtěl využívat sambu, kde by měla být i doména (tedy
> PDC). Abych na MS Serveru měl doménu to v podstatě nejde, protože nemám
> uživatelské licence (pouze 5 licencí). No a nyní nevím, co mne kde může
> čekat za problémy. Dík Milan
Nemusis, provozujeme nekolik MSSQL serveru - jeden produkcni a druhy pro
vyvojare a PDC mam na sambe. Masiny s MSSQL jsou normalnimi cleny domeny.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHUr            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639