Samba+PDC+Win 2003

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Pátek Listopad 26 09:35:28 CET 2004

Pokud by záleželo na mně, tak bych se mu taky raději vyhnul. Bohužel to
nejde. Je to dělaný na SQL a to pouze MSSQL. A jedná se cca o 20 PC
takže MSDE nepřipadá v úvahu. Uvažoval jsem o tom, že bych server nechal
pouze ve workgroupě a PDC provozoval na sambě. Jde i o licence na MS
server. Ve své podstatě je nepotřebuji, protože budu využívat pouze ten
MSSQL, kde licence mít budu. Když jsem si zkusmo nainstaloval MS Server
2003 a workgroupu nechal stejnou jako mám PDC na sambě, tak jsem se ze
serveru vůbec nedostal na sambu (hlásilo mi to, že nemám práva a abych
kontaktoval správce). Takže závěrem. Musím mít MS Server s MSSQL a jako
fileserver bych chtěl využívat sambu, kde by měla být i doména (tedy
PDC). Abych na MS Serveru měl doménu to v podstatě nejde, protože nemám
uživatelské licence (pouze 5 licencí). No a nyní nevím, co mne kde může
čekat za problémy. Dík Milan

MJ