Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Listopad 26 12:12:37 CET 2004

Martin Kamín ZULU wrote:

> Zdravím účastníky konference,
>
> řeším tady jeden problém. Mám úkol koupit tiskárnu připojitelnou k serveru
> pro 6 lidí (linux debian).
>
> Naše požadavky:
> - oddělené tonery (4x),
> - tisk max 3000 stran měsíčně,
> - PS level 2.
> - barva cca 4 strany / min. BW cca 16 stran / min.
> - dobrá podpora v Linuxu
>
> V naší schránce skončila nabídka na OKI C3100 za 11500 bez DPH. Na
> Linuxprinting tato tiskárna jako podporovaná nefiguruje, a proto bych se
> [...]

Známý po mě chtěl taky tip na levný barevný laser. Co jsem zatím zjistil:
OKI, Minolta a Xerox mají mizernou podporu v Linuxu (naximálně binární
ovladače pro RH, Suse).
HP ColorLaserJet 2550 - na první pohled zajímavá ale prošla okolo mě a
je zoufale pomalá a při použití PostScript ovladače pod Windows jsem nebyl
schopen vytisknout celostránkové foto (PCL6 funguje) takže taky
nedoporučuji.
Jako zajímavá mi přijde Epson AcuLaser 1900.

Petr

P.S. pak poreferujte (asi soukrome), co jste koupil a jak jste spokojen.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)