RE: Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Listopad 26 12:27:00 CET 2004

	Předevčírem jsem viděl v akci HP Color LJ 4650 - v Linuxu -
print server - (Cups) nastavenou jako HP Color LJ 4550, ve Windows
driver 4500 a vše šlapalo jak víno. Naopak při použití driveru v Windows
HP Color LJ 4650 ani ťuk. Údajně se u HP nebo Adobe dá stáhnout
definiční soubor pro CUPS (resp. ten Adobe popis) přesně této
tiskárny... - pro pracovní skupinu IMHO ideální stroj včetně příznivé
ceny za stránku (jedna věc je cena stroje, druhá provozní náklady, což
může být hóóódně zajímavé)...