Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Listopad 26 13:21:42 CET 2004

Zdravim!

> řeším tady jeden problém. Mám úkol koupit tiskárnu připojitelnou k serveru
> pro 6 lidí (linux debian).
>
> Naše požadavky:
> - oddělené tonery (4x),
> - tisk max 3000 stran měsíčně,
> - PS level 2.
> - barva cca 4 strany / min. BW cca 16 stran / min.
> - dobrá podpora v Linuxu
>
> V naší schránce skončila nabídka na OKI C3100 za 11500 bez DPH. Na
> Linuxprinting tato tiskárna jako podporovaná nefiguruje, a proto bych se rád
> zeptal, zda nemáte nějaký tip. Doporučovali nám Lexmark nebo Xerox.

Nevim, jak "vysoko" mirite, ale velice dobre zkusenosti mam treba
s Minoltou MagiColor 2350.

(Na druhou stranu s Minoltou Di2510, coz je kopirka s tiskovym modulem,
mam zkusenosti velmi spatne -- stroj je to velmi solidni, zato firmware
Minolta za rok, co se tento stroj prodava, jeste nezdebugovala.)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
return(ECRAY); /* Program exited before being run */