Laserová barevná tiskárna - lákavé nabídky, ale jsou pro Linux?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Listopad 26 12:56:56 CET 2004

On 26. Nov, 12:27 PM CET, "Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek" <janousek na fonet.cz> wrote 31 lines:

> tiskárny... - pro pracovní skupinu IMHO ideální stroj včetně příznivé
> ceny za stránku (jedna věc je cena stroje, druhá provozní náklady, což
> může být hóóódně zajímavé)...

Přesně tak. Dávám si na to pozor. Jedna věc je pořízení krabice (tiskárny) a
druhá tonerů. Ale už jen to, že jsou oddělené (4 za sebou) a tiskárna je
jednoprůchodová, to je dobrá věc. Často totiž tiskeneme monotematické
stránky (s více modré barvy)  a pakj se oodělené tonery hoooodně vyplatí. U
té C3100 mi nabízeli celou sadu tonerů za 10000, takže za cenu celé
tiskárny... :o

Epsony, jak píše pisatel před vámi mi připadají zajímavé a není od věci
kupovat od firmy, která bojuje o s vé místo na slunci. Více se snaží a někdy
mají například PS v ceně tiskárny PCL

Martin K.