RE: SUSE nebo jiný Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Listopad 26 15:56:10 CET 2004

	Ale prosím, chcete-li to, máte to mít na stříbrném podnosu.

	Aplikace se zove Mozilla Suite.

	Kdy že se objevil antispam filtr v Mozille? - víte kolik jsem
měl dotazů co znamenají ty bubliny a proč musí uživatel kliknout na to,
že to není spam/nevyžádaná pošta, proč to musí dělat, k čemu je to dobré
atd... Prostě užitečná, vcelku nenápadná nová vlastnost/akce v systému
vyvede z míry naprostou většinu všech běžných uživatelů a uživatelek,
které Mozillu mají pro poštovní komunikaci a víc o tom nevědí.