SUSE nebo jiný Linux

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Pátek Listopad 26 15:58:40 CET 2004

Dne pá 26. listopadu 2004 15:45 Ctirad Fertr napsal(a):

> Doprkna, kolikrát mám opakovat, že údržbou systému trávím prakticky nula
> času, protože všechno za mě komfortně udělá portage ? Proč se mi furt
> snažíte vsugerovat opak a jste hluchý a slepý vůči veškerým argumentům ?

  Já údržbou také trávím nula času a používám zásadně binární distribuce.
Například Mandrakelinux - bezproblémový upgrade z 9.2 na 10.0 a teď na 10.1,
atd. Upgraduju jedním příkazem z konsole a o "nic" se nestarám. To samé
Debian a další.

  "nic" znamená, že akorát provedu kontroly, které musím udělat i kdybych měl
systém BžFň, protože prostě žádný nástroj není schopen 100% převést starší
typ konfiguračního souboru na nový. Ani to co je v Gentoo.

  Pokud používáte Gentoo, tak si ho klidně používejte a nevnucujte ho pořád.
Myslím, že už to stačilo. Včera to byla ještě docela legrace, dneska je to
fakt nuda. To, že neumíte používat binární distribuce ještě neznamená, že
jsou špatné.

  Na jednom rohu najdu příspěvky, které kritizují distribuci X. Na druhé rohu
se kritizuje distribuce Y. Takto se kritizují všechny a je celkem nesmysl se
tím ohánět.

--
Robert Vojta