SUSE nebo jiný Linux

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Sobota Listopad 27 16:53:55 CET 2004

Michal Janda wrote:

> [...]

	Ovlivni to oba konce.
	Jednak toho uzivatele, nebot je tam nova _bublinka_, takze zveda
telefon a pta se tech _pocitacovych magu_, WoCoGo.
	Jednak Vas, nebot behem nejblizzsich tri,ctyr dnu neudelate vubec nic.
Musite totiz vyridit 500 telefonickych rozhovoru na tema WoCoGo. A to
jeste muzete byt rad, ze vam nevolali ti uzivatele fseci. A musite byt
slusny nejen k 30-te volajici, nebot je TO sekretarka reditele, ale i k
450-temu volajicimu mistrovi z ucnaku a 620-te korespondentce z
podatelny.

	Ales