Re: SUSE nebo jiný Linux

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Listopad 26 15:49:37 CET 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

Tak jak jste ma slova vytrihnul, aby jste na ne potom odpovidal,
moje slova pozbydou smyslu. Byl bych-li ted ja sam ten ctenar,
nevel bych co ten Petr Koval vlastne myslel.

Proc porad konfrontujete sourced a packaged distribuce,
kdyz ja je sam v tom mem predeslem artiklu neporovnaval?

Ja oslovil pouze ten problem s nucenim prehodu
s verze na vezi u jedne a te same distribuce,
pokud okolnosti neexistujicich a potrebnych updatu
to vyzaduji. Ne kdyz nevyzaduji!

Kdyz uz sem se ocytnul opet zde, pokracuji v thematu:
Navic mne neni jasne proc prave napr. u SuSE
a nikdo mi nemuze rict ze by to bylo nemozne,
neexistuje moznost neustaleho updatu,
tim myslim, aby se updaty vztahovaly na vsechny
verze najednou. Napr. i base layout od SuSE systemu
by mohl byt takovy RPM. A ja nevidim problem
proc by se pak jen nemohla provest jednorazova zmena
verze pokud to updatovy mechanismus vyzada.

To je muj posledni pokus pokracovat v diskuzi
pokud to bude davat smysl. Pokud ne nemam tu co hledat,
chyba je u mne.

--
jako PM pred tim omylem