RE: SUSE nebo jiný Linux

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Listopad 26 14:44:20 CET 2004

	Ne není a už jsem to říkal nekolikrát, odpověď naleznete v
archívu.

> A opakuji aby na to tu nikdo nezapomel, ze nemam proti zadne
> binary-orieted distribuci nejaky odpor, jinak bych s nemi asi
> nepracoval, ze! A to s nemi pracuji porad jeste vice jak se
> source-oriented.

	Nevím co to je pojem "práce s distribucí", ale pokud myslíte
okolnosti okolo updatu systému, pak nevidím valného rozdílu v dle Vás
source-based distribuci vs. binary-based distribuci, na kterou již
výrobce nevydává oficiální updaty.