SUSE nebo jiný Linux

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Listopad 26 23:16:48 CET 2004

On Fri, Nov 26, 2004 at 07:53:46PM +0100, Ctirad Fertr wrote:
> To nemá cenu komentovat. Vy prostě budete vymýšlet sebedemagogičtější
> konstrukce, abyste obhájil svojí pravdu. Končím.
Skor by som povedal, ze mas malo skusenosti s beznymi uzvatelmi, pretoze to je
presne tak, ako popisuju pani Janousek a Prudek. Nic to nema spolocne s tym,
ci je gentoo vhodny pre teba. Klucovym bodom je pochopit, ze kazdy ma ine
potreby. Tebe sa mozu zdat nelogicke a iracionalne a nezapadaju ti do
svetonazoru, nic to vsak nemeni na tom, ze take jednoducho su a ked sa im
budes priecit, daju svoje peniaze nie tebe ale niekomu, kto im ich splni a
teba budu povazovat za blbca.

Ja mam vlastnu distribuciu, ktoru povazujem za uplne genialnu, lebo robi
presne to, co chcem a co dokazem predat zakaznikom a ziadna ina to nevie, ani
ten tvoj gentoo. Ale som si vedomy, ze je to na niekolko uzkych okruhov
pouzitia (co je aj spravne lebo presne tak som to dizajnoval) a do inej
oblasti a inym uzivatelom to nepcham, a ani ja sam ju nepouzivam na vsetko. To
by bolo nezodpovedne a neefektivne. V tvojom pripade ide zrejme "len" o
neskusenost a cim skor to pochopis, tym lepsie pre teba.

> Ctirad
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.