SUSE nebo jiný Linux

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Listopad 29 12:45:00 CET 2004

On Fri, 26 Nov 2004, Ctirad Fertr wrote:

> Prosím Vás, tohle už je vážně úlet ! Můžete mi jmenovat alespoň jeden
> program, kde se *musím* při přechodu na novější verzi cokoliv učit,
> protože ten program byl zřejmě úplně změněn k nepoznání ?

Nu, mozna se Vam to bude zdat divne, ale sliby z dob 2.0 jadra, ze zmena
firewallu bude dlouho posledni se moc realnymi nestaly. S "hruzou" se
bojim jadra 2.8, ze kterho ma byt emulace ipchains a ipfwadm odstranena a
ja budu ty stare konfigruace prochazet a prepisovat...

Pak si take vzpominam, ze pred cca 4mi lety jsem se znova ucil
squid.conf...

Ano, mam tak dlouho tak stare funkcni distribuce a jsou zabezpecene.
Je mi dale jasne, ze zejmena priklad squidu je hodne stary. No to vsak
neznamena, ze se neco takoveho nemusi u neceho jineho opakovat.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...