problemy z AVA-1515 (aha-152x)

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Neděle Listopad 28 11:53:17 CET 2004

Dne ne 28. listopadu 2004 11:42 Marek Blasko napsal(a):
> Dobry den.
>
> Mam problem z radicom AVA-1515 je to vlastne AHA1520 na mensej dosticke
> a z inim externim konektorom. pouzivam driver AHA152x zakompilovany v
> jadre (bootujem z neho). Vyskytol sa problem ze obcas cely system
> zamrzne a nejde rozchodit. jedine co sa v systeme menilo je SCSI radic
> (povodne som mal PCI initio) jadro je spustane z parametrom
> aha152x=0x340,11,7,0,1,1,200,1
>
> Pozeral som logi a nic vnich nieje a ani pocas prace zo systemom nic
> neupozornuje na nejake potencionalne problemy.

Zkuste ten radic potrapit, treba pomovi hdpart -tT /dev/sd?, nebo pomoci
badblocks. Prvnim krokem by asi melo bejt zjistit za jakejch okolnosti to
tuhne, a pripadne je umet vyvolat umele. Pak uz se da experimentovaat
nastavenim.

Jo a samozrejme zkontrovat, ze je karta spravne domackla do slotu (nebo se pri
vymene neuvolnilo neco jinyho - treba pamet....), ale to snad nemusim
rikat. ;)

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.