problemy z AVA-1515 (aha-152x)

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Neděle Listopad 28 18:56:46 CET 2004

> Zkuste ten radic potrapit, treba pomovi hdpart -tT /dev/sd?, nebo pomoci
> badblocks. Prvnim krokem by asi melo bejt zjistit za jakejch okolnosti to
> tuhne, a pripadne je umet vyvolat umele. Pak uz se da experimentovaat
> nastavenim.

No z nastavenim moc nenaexperimentujem kedze sa tam takmer nic neda
nastavyt. naposledy to crashlo pri velkom pocte diskovych operacii ale
uz mi to zamrzlo i v stave ked sa nic nerobilo

> Jo a samozrejme zkontrovat, ze je karta spravne domackla do slotu (nebo se pri
> vymene neuvolnilo neco jinyho - treba pamet....), ale to snad nemusim
> rikat. ;)

to je vsetko v poriadku navyse po resete to ide bez problemou procesor
je "studeny" 38C

skor typujem zaseknutie z dovodu nejakeho problemu na SCSI strane ktore
sposoby ze ISA karta zatuhne