domena bez www

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 29 00:28:18 CET 2004

On Mon, 29 Nov 2004, Petr Koval wrote:

> je pozadovano/chteno:
>
> domain.tld. IN NS ns1.domain.tld.
> domain.tld. IN NS ns2.domain.tld.
> domain.tld. IN MX 10 mx1.domain.tld.
> domain.tld. IN A 1.2.3.4
> mx1.domain.tld. IN A 1.2.3.4
>
> a v tom problem fakt nevidim

Ano, to je v poradku.

> domain.tld. IN NS ns1.domain.tld.
> domain.tld. IN NS ns2.domain.tld.
> domain.tld. IN MX 10 mx1.domain.tld.
> domain.tld. IN A 1.2.3.4
> mx1.domain.tld. IN A 1.2.3.5
>
> a na 1.2.3.4 by nejel zadny mail server tak by to problem byl pro mail
> servery ktery neposilaj jen na MX ale taky na A

Tohle je taky v poradku. Pokud nejaky debilni klient bude tu postu cpat na
1.2.3.4, tak je to jen a pouze jeho chyba. Takova aktivita je zcela
nesmyslna a pokud si pamatuji, nikdy jsem se s necim takovym nesetkal (a
to uz jsem patologickych jevu souvisejicich s postou videl az dost, napr.
klient, ktery nedokazal dorucit na nic jineho nez MX, platny a fungujici A
zaznam mu nestacil).

> co se tyce tim tak milovanym retezenim CNAME to ma opet za nasledek ze
> neco neprojde s odduvodnenim hodne DNS hopu pokud nekdo nastavil DNS
> hopy protect (limit)

Jedine me reakce v tomto threadu byly na vas prispevek s cislem 226626
(http://www.linux.cz/lists/archive/linux/226626.html). Chcete snad tvrdit,
ze si za tvrzenim v nem obsazenym stojite? CNAME si retezte pro me za me
treba cyklicky.

-- Honza Houstek