Sifrovani velkych souboru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Listopad 29 02:22:02 CET 2004

> Po te dobe uz stejne nebudou ta DVD citelna <g>, a kdo vi, jestli na ne
> vubec budou existovat mechaniky. Pokud to opravdu potrebujete takto dlouho
> skladovat, poridte si nejakou lepsi pasku (rozumny pomer cena/kvalita ma
> napr. technologie AIT).
Neda mi to, abych si nerypnul :-) A vy myslite, ze za 30 let se jeste budou
pouzivat pasky?
Ale ted vazne. Podle meho to na tech paskach stejne 30 let nevydrzi a bude
se to muset po nejake dobe nacist na disk a znovu nahrat na pasku nebo
provest duplikaci primo na paskove mechanice (ty hodne drahe s automatickym
zakladanim to pry umi). Jenze vzhledem k cene paskove mechaniky i media mi
prijde ekonomictejsi to v podobne casove periode znovu vypalit na nova
DVDcka.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz