jakou licenci pouzit - jine cesty?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Listopad 29 07:49:17 CET 2004

Petr Vileta píše v Po 29. 11. 2004 v 02:56 +0100:
> Hezky jste se rozpovidal, ale me slo o neco jineho :-) Ten program nebude
> nic svetoborneho, al ejde mi o to, ze kdyz k tomu dam zdrojaky, tak pokud se
> to ujme, tak za rok, dva, bude po svete behat 1273957356 ruznych verzi a to
> ja nechci. At si kazdy upravi co chce, ale jenom pro sebe. Kdyz si bude
> myslet, ze ta uprava to vylepsi, tak at mi to posle, ja pridam do
> dokumentace podekovani a nadale bude na download program s touto upravou. A
> nebo mu slusne sdelim, ze presne tenhle smer vyvoje se mi nelibi, at si to
> provozuje jak chce, ale ostatnim at neplete hlavu :-)

Rozumim tomu, ale stejne bych doporucil GPL, otevrit vyvoj a byt v nem
tak aktivni a mocnou autoritou, ze vsichni, kteri si ten zdrojak upravi,
ty upravy dobrovolne a vlastne velmi radi poslou vam, aby se ty jejich
vylepseni objevily v pripadne dalsi verzi. Tento zpusob vyvoje mi prijde
(po urcitych zkusenostech) mnohem funkcnejsi, nez se to snazit nejak
osetrit nebo vynutit v licenci.

Petr