jakou licenci pouzit - jine cesty?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Listopad 29 02:56:29 CET 2004

> soucastmi),
> upravene
Hezky jste se rozpovidal, ale me slo o neco jineho :-) Ten program nebude
nic svetoborneho, al ejde mi o to, ze kdyz k tomu dam zdrojaky, tak pokud se
to ujme, tak za rok, dva, bude po svete behat 1273957356 ruznych verzi a to
ja nechci. At si kazdy upravi co chce, ale jenom pro sebe. Kdyz si bude
myslet, ze ta uprava to vylepsi, tak at mi to posle, ja pridam do
dokumentace podekovani a nadale bude na download program s touto upravou. A
nebo mu slusne sdelim, ze presne tenhle smer vyvoje se mi nelibi, at si to
provozuje jak chce, ale ostatnim at neplete hlavu :-)

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz