PCI karta s USB

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 10:09:16 CET 2004

> odpovídal jsem na tvoji větu "nepojede napr. v Intel HX/BX/VX cosi" - a
> že mám BX ... tys možná myslel BXcel a podobné zkomoleniny ...
  Ne, myslel jsem pouze desky pro pentium1 a myslel jse, ze to je z tech
dvou mailu dostatecne patrne.
  Priste se opravdu na to pitome oznacovani od Intelu vykaslu a napisi
rovnou oznaceni ze svabu. To je uz jednoznacne a ne stejne pro tunu
uplne jinych verzi.

> A taky na "Pokud ten pocitac nema PCI 2.2 a USB radic ji vyzaduje (napr.
> VIAcky chipset)" - mám VIA USB, chce PCI2.2, nemám PCI2.2 a FUNGUJE TO.
  To je prave ta vyjimka jak jsem rikal, ze pokud sice o sobe deska
tvrdi, ze ma PCI 2.1 nicmene je pro pentiumII/III atd. tak uz vetsinou
funguje.

> Buď odpovídej pořádně, nebo nenapadej někoho, kdo neumí číst myšlenky
> pisatele. To pro "pentium 1" jsem trochu přehlédl, neboť jsem se
                                    ^^^^^^^^^^^^^^^
> soustředil na to "BX".
  Odpovidal jsem poradne a psal jsem tam co jsem myslel za desky. Priste
se na to vykaslu take, stoji me to cas a v podstate mne muze byt jedno,
ze si nekdo, kdo ma treba desku pro p1 koupi radic (ziven kladnymi
reakcemi ,,mne to funguje``) a bude se velice divit proc mu nefunguje...
  Reagoval jsem proto, ze je to docela zrada ktera neni na prvni pohled
videt a jak rikam, priste se na to take muzu.

> A jestli ti vadí, že mám na desktopu Windows, tak si taky víš co? Musím
> ... na serverech provozuji Linux, pokud to jde ...
  Nebyla to narazka na win, je mi jedno co provozujes. Nicmene to byla
reakce na to, ze jsem jednoznacne psal o deskach pro p1 a reakce na to
byla, ze pouzivas w2k. Takze jsi evidentne nemyslel pentium1...

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz