Sifrovani velkych souboru

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Listopad 29 14:55:24 CET 2004

> Okrem toho by som zvazil pouzitie asymetrickeho sifrovania (AKA metoda
> verjeneho kluca), lebo sa tym da organizacne oddelit fukncia sifrovania a
> desifrovania.
  Asymetricke sifrovani na 200GB dat je znacne usmevne i kdyz casove by
to mozna do tech triceti let mozna zvladnuli. Pokud mas na mysli
zasifrovat asymetrickou sifrou klic k te symetricke sifre tak mne zde
opravdu unika pointa a vyznam, ktery by to prineslo (krome komplikaci
a mozna by se dalo mluvit o nejake organizaci, ale ale :-). Podotykam, ze
se bavime o sifrovani a archivaci, ne prenosu nekam (alespon tak jsem to
pochopil z dotazu) po nezabezpecenych linkach s predem nedomluvenym
klicem...
  Symetricka blokova sifra bude asi nejrychlejsi a optimalni zpusob.

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz