Sifrovani velkych souboru

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Listopad 29 15:18:26 CET 2004

On Mon, Nov 29, 2004 at 02:55:24PM +0100, David Jez wrote:
>   Asymetricke sifrovani na 200GB dat je znacne usmevne i kdyz casove by
> to mozna do tech triceti let mozna zvladnuli.
To mas skade? Ja som si asymetricke sifrovanie na suboroch pred nejakym casom
skusal (openssl smime) a od 30 rokov to ma daleko. Samozrejme, ze je to
narocne na CPU, ale to je napriklad aj bzip2.

>   Symetricka blokova sifra bude asi nejrychlejsi a optimalni zpusob.
Najrychlejsia suhlasim, optimalna zavisi od poziadaviek.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.