domena bez www

Petr Koval pk na nux.at
Pondělí Listopad 29 15:37:42 CET 2004

Dalibor Straka wrote:
> On Mon, Nov 29, 2004 at 12:00:57AM +0100, Petr Koval wrote:
[]
> mx1.domain.tld. Ted, kdyz se chci pripojit na mx1.domain.tld port 25,
> tak co udelam? Zeptam se dns domain.tld, kdo je to mx1.domain.tld
> a konkretne na A zaznam.

uz jsem rek ze jsem skoncil ale presto dodam
mam hodne dukazu o tom,
ze se v internetu vyskytuji mail servery ktere posilaj
nejen na MX jedne domeny ale i na jeji A pokud je (ci jsou, kdyz vice)
ja mel driv na me domene vice A jelikoz jsem mel k dispozici
vice systemu

a zacaly chodil maily okamzite na vsechny tyto IP adresy
i tam kde mail server nejel (a nebo ne urcen pro prijem
me domeny) byl pouze web

a tim jsem byl donecen vsechny A zapisy domeny mimo
IP, kde ten mail je, opet zrusit
a vida je pokoj

dns log mi opet portvrdil, ze odesilani bylo provedeno
po te co se proved nekde ze site odesilatele
dotaz jak na MX a jeho A, tak i na A domeny samotne
(pravdepodobne to ten DNS Server te site zrovna nemel v v dns pameti)

ISPove , aneb odbornici mne do ted vzdy pisemne upozornovali
na nespravnost definovani A primo na domenu!
To neni muj vymysl.