zvukovka s digitalnim coax/optical vystupem?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pondělí Listopad 29 16:40:16 CET 2004

Zdravim,
ma nekdo tip na levnou zvukovku, ktera by umela v Linuxu opticky vystup?
Stacilo by mi stereo, ale bez resamplovani - aby data prochazela
v nezmrvene podobe na vystup. Tedy, kdyz do toho poslu 44.1KHz tak
z toho leze 44.1kHz beze zmeny, kdyz 48kHz...
Melo by to byt co nejlevnejsi a klidne by to mohlo byt i digital only
(jestli to existuje). Opticky vstup take neni na skodu.

Narazil jsem na Trust 514DX 5.1 Sound Expert Optical, ktera ma zrejme
CMI8738 chip, coz by snad mohlo byt ok. Stoji kolem 1kKc.
Mate to nekdo? Zkusenosti?

Diky
--
Zito