zvukovka s digitalnim coax/optical vystupem?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Listopad 29 16:54:03 CET 2004

Václav Ovsík napsal(a):
> Zdravim,
> ma nekdo tip na levnou zvukovku, ktera by umela v Linuxu opticky vystup?
> Stacilo by mi stereo, ale bez resamplovani - aby data prochazela
> v nezmrvene podobe na vystup. Tedy, kdyz do toho poslu 44.1KHz tak
> z toho leze 44.1kHz beze zmeny, kdyz 48kHz...

Zoltrix nightingale. http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=39818
Je to na bázi CMI8738 a má to s/pdif I/O v koaxu i optice. Obojí funguje
zcela bez problémů a bez resamplování. Omezení je pouze na samplovací
frekvence do 48kHz a 16bit (karta samotná umí na s/pdif i 24bit, ale
ALSA to pokud vím nepodporuje) a pro nějakou vážnější práci bude mít ten
receiver dost velký jitter. Jinak ale pohoda.

Ctirad